.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابراهیمی: مولفه های سرمایه گذاری در مازندران فراهم نیست
ابراهیمی: مولفه های سرمایه گذاری در مازندران فراهم نیست

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر همکاری بیشتر سیستم بانکی استان با سرمایه گذاران اظهار داشت: مولفه های سرمایه گذاری اکنون در مازندران فراهم نیست.

هادی ابراهیمی در آئین افتتاح ساختمان موسسه مالی اعتباری مهر مازندران در ساری افزود: سرمایه گذاران بسیاری برای سرمایه گذاری وارد استان می شوند ولی توجه چندانی به توان این عده نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران مازندرانی به واسطه فراهم نبودن زیرساخت ها و روانسازی امورات اداری در استان اکنون در بسیاری از کشورهای عربی اقدام به سرمایه گذاری کردند.

ابراهیمی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای غیراسلامی از مولفه های اقتصاد اسلامی برای برون رفت از بحران خود سود جسته اند، یادآور شد: مدیران و متولیان سیستم بانکی کشور باید سازوکار اجرای دقیق قانون بانکداری بدون ربا و اسلامی را فراهم سازند.

وی با اعلام اینکه گردش پول و سرمایه باید در خدمت تولید کشور باشد، اظهار داشت: اگر نتوانیم چرخ دنده تولید را در کشور فعال سازیم دچار بحرانهای جبران ناپذیری در جامعه خواهیم شد.

ابراهیمی با بیان اینکه دولت نهم با تزریق تسهیلات زودبازده به بنگاه های اقتصادی اقدامات مفید و انقلابی در توسعه صنعتی مازندران فراهم آورده است، اظهار داشت: بانکهای مازندران باید تسهیلات را در خدمت توسعه استان تدوین کنند.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد متناسب با شان مازندران اکنون حاکم نیست، اظهار داشت: فضای کسب و کار، تولید و سرمایه گذاری باید در کشور فراهم شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.